.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کوچكترين سهامدار ايرانی کیست؟

يك نوزاد ۱۵ روزه با خريد سهام يكي از شركت هاي بورسي در اوايل سال جاري عنوان كوچكترين سهامدار ايراني را به خود اختصاص داد. 
درحالي خريد سهام براي نوزادان و كودكان يكي از بهترين روش هاي تامين سرمايه بلندمدت و نوعي پس انداز مدرن به حساب مي آيد و بسياري از مردم در ديگر كشورها اقدام به خريد سهام براي كودكان مي كنند كه والدين بهراد سرلك، نوزاد ۱۵ روزه اقدام به خريد سهام يكي از شركت هاي بورسي كردند تا عنوان كوچكترين سهامدار ايراني در سال ۹۰ به اين نوزاد اختصاص يابد.

اين خريد توسط پدر و مادر وي از محل هداياي نقدي اقوام و با هدف سرمايه گذاري بلندمدت انجام شده تا اين نوزاد خوشبخت بتواند در آينده از اوضاع اقتصادي مناسبي برخوردار باشد.

اين اقدام درحالي صورت گرفته كه پيش از اين و در دوران رونق بازار سهام هم برخي از سرمايه گذاران تهراني و ديگر شهرها مانند اصفهان و مشهد براي نوزادان خود يا اطرافيان سهام شركت هاي بورسي را خريداري مي كردند. چرا كه با در نظر گرفتن ماهيت بازارهاي سهام و لزوم سرمايه گذاري باديدگاه بلندمدت ، بررسي بازدهي اكثر شركت هاي برتر صنايع حاضر در بورس اوراق بهادار تهران نشان مي دهد كه مي توان در دوره هاي ۵ و ۱۰ ساله به بازدهي هاي خيره كننده و گاه باور نكردني هزار تا دو هزار درصدي رسيد./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.